6 клас
Вівторок, 17 листопада, 2020 р.
Українська мова
Записуємо в зошити:
Сімнадцяте листопада
Класна робота
Загальна характеристика частин мови
Завдання виконувати під час уроку з 8 год 30 хв до 9 год 15 хв.
1.Опрацювати параграф 22, правило ст.76.
2.Виконати впр.181 усно
3.Записати
у зошит таблицю
Частини мови
Самостійні |
Службові |
Вигук |
Іменник |
Прийменник |
|
Прикметник |
Сполучник |
|
Числівник |
Частка |
|
Займенник |
|
|
Дієслово |
|
|
Прислівник |
|
|
4.Виконати впр.187 письмово.
5. При вивчені теми раджу скористатися посиланнями
https://www.youtube.com/watch?v=ixNl1ialQB4&t=403s
https://www.youtube.com/watch?v=IcLiut3pK1I
Домашнє завдання : параграф 22, вивчити таблицю, впр.185 (І) письмово.
Домашнє завдання сфотографувати і надіслати мені в особисті повідомлення до четверга не пізніше 20.00.
6 клас
Вівторок, 17 листопада, 2020 р.
Українська література
Сьогодні у нас буде контрольна робота. Виконуємо завдання на подвійному листку в лінію. Записуємо:
Сімнадцяте листопада
Контрольна робота № 2
Загадково прекрасна і славна давнина України
Завдання виконувати під час уроку із 9 год 25 хв до 10 год 10 хв. Після завершення його виконання роботу сфотографувати і надіслати мені СЬОГОДНІ !!! в приватні повідомлення у вайбері до 10 год 30 хв. Контрольні роботи зберегти і принести в школу після закінчення дистанційного навчання.
Домашнє завдання : вчити напам’ять вірш Лесі Українки « Як дитиною бувало», підручник ст.51. Розкажете, як вийдемо на навчання.
Завдання контрольної роботи НЕ ПЕРЕПИСУВАТИ, а тільки нумерувати.
Контрольна робота №2
Пісні літературного походження, Микола Вороний,
Тарас Шевченко
1.Укажіть, куди отаман наказав запорожцям взяти курс ( «Іван Підкова»
Т.Шевченка).
а) На Синоп.
б) На Царгород.
в) На Херсонес.
2. Яку пісню в Україні використовують як
народно-церковний гімн?
а)
С. Чернецького, Г. Труха «Ой у лузі червона калина похилилася»;
б)
О. Кониського, М. Лисенка «Молитва»;
в)
П. Чубинського, М. Вербицького «Ще не вмерла Україна».
3. Коли Господь Бог вирішив наділити дітей
світу талантами (народна легенда про дівчину-Україну...), німці вибрали...
а)
любов до господарювання;
б)
елегантність і красу;
в)
дисципліну і порядок.
4. З якого твору ці рядки? Плаче козак - шляхи
биті заросли тернами.
а) «Іван
Підкова» Т.Шевченка.
б) «Думка» Т.Шевченка.
в) «Євшан-зілля» М. Вороного.
5. За національний Гімн Україна взяла пісню:
а)
С. Чернецького, Г. Труха «Ой у лузі червона калина похилилася»;
б)
О. Кониського, М. Лисенка «Молитва»;
в)
П. Чубинського, М. Вербицького «Ще не вмерла Україна».
6. Коли Господь Бог вирішив
наділити дітей світу талантами (народна легенда про дівчину-Україну...),
французи вибрали...
а)
любов до господарювання;
б)
елегантність і красу;
в)
дисципліну і порядок.
7.Продовжте речення з твору «Євшан-зілля»: «Жив
у Києві, в неволі,…»
а) «Мудрий князь наш, Ярослав»;
б) «Ханський син, малий хлопчина»;
в) «Сивий дід, кобзар співучий».
8.Тема поезії Т. Шевченка «Думка»
а) Змалювання краси природи.
б) Пошуки долі молодим козаком.
в) Туга за рідним краєм.
9. Визначте жанр твору М. Вороного «Євшан-зілля».
а) Пісня.
б) Легенда.
в) Поема.
10. Оспівує минувшину України, славних запорожців твір…
а) «Євшан-зілля».
б) «Думка».
в) «Іван Підкова».
11.Назвіть
основні жанри літературних родів (лірики, епосу, драми). Наведіть приклади (По 2 приклади на кожен жанр)
12.Напишіть про перебування
Т. Шевченка в Петербурзі. Хто сприяв викупу поета з кріпацтва?
13. Сформулюйте головну думку поеми Т. Шевченка «Іван Підкова».
14. Напишіть твір-мініатюру ( 5-6
речень) на одну з тем:
А) Для чого ми маємо знати минуле нашого народу.
Б) Чим мене приваблює поема М. Вороного «Євшан-зілля».
Немає коментарів:
Дописати коментар