понеділок, 16 листопада 2020 р.

6 клас

 

6 клас

Вівторок, 17 листопада, 2020 р.

Українська мова   

Записуємо в зошити:

Сімнадцяте листопада

Класна робота

Загальна характеристика частин мови

 

Завдання виконувати під час уроку з  8 год 30 хв до 9 год 15 хв.

1.Опрацювати параграф 22, правило ст.76.

2.Виконати впр.181 усно

3.Записати у зошит таблицю

Частини мови

Самостійні

Службові

Вигук

Іменник

Прийменник

 

Прикметник

Сполучник

 

Числівник

Частка

 

Займенник

 

 

Дієслово

 

 

Прислівник

 

 

 

4.Виконати впр.187 письмово.

5. При вивчені теми раджу скористатися посиланнями

https://www.youtube.com/watch?v=ixNl1ialQB4&t=403s

https://www.youtube.com/watch?v=IcLiut3pK1I

 Домашнє завдання : параграф 22, вивчити таблицю, впр.185 (І) письмово.

Домашнє завдання сфотографувати і надіслати мені в особисті повідомлення до четверга не пізніше 20.00.

 

6 клас

Вівторок, 17 листопада, 2020 р.

Українська  література

Сьогодні у нас буде контрольна робота. Виконуємо завдання  на подвійному листку в лінію. Записуємо:

                                       Сімнадцяте листопада

Контрольна робота № 2

Загадково прекрасна і славна давнина України 

Завдання виконувати під час уроку із 9 год  25 хв до 10 год 10 хв. Після завершення його виконання  роботу сфотографувати і надіслати мені СЬОГОДНІ !!!  в приватні повідомлення у вайбері до 10 год  30 хв. Контрольні роботи зберегти і принести в школу після закінчення дистанційного навчання.

 Домашнє завдання : вчити напам’ять вірш Лесі Українки « Як дитиною бувало», підручник ст.51. Розкажете, як вийдемо на навчання.

Завдання контрольної роботи НЕ ПЕРЕПИСУВАТИ, а тільки нумерувати.

Контрольна робота №2

Пісні літературного походження, Микола Вороний, Тарас Шевченко

 

1.Укажіть, куди отаман наказав запорожцям взяти курс ( «Іван Підкова» Т.Шевченка).

а) На Синоп.

б) На Царгород.

в) На Херсонес.

 

2.    Яку пісню в Україні використовують як народно-церковний гімн?

а) С. Чернецького, Г. Труха «Ой у лузі червона калина похилилася»;

б) О. Кониського, М. Лисенка «Молитва»;

в) П. Чубинського, М. Вербицького «Ще не вмерла Україна».

 

3.    Коли Господь Бог вирішив наділити дітей світу талантами (народна легенда про дівчину-Україну...), німці вибрали...

а) любов до господарювання;

б) елегантність і красу;

в) дисципліну і порядок.

 

4. З якого твору ці рядки?     Плаче козак - шляхи биті заросли тернами.

а)  «Іван Підкова» Т.Шевченка.

б) «Думка» Т.Шевченка.

в) «Євшан-зілля» М. Вороного.

 

5.    За національний Гімн Україна взяла пісню:

а) С. Чернецького, Г. Труха «Ой у лузі червона калина похилилася»;

б) О. Кониського, М. Лисенка «Молитва»;

в) П. Чубинського, М. Вербицького «Ще не вмерла Україна».

 

6. Коли Господь Бог вирішив наділити дітей світу талантами (народна легенда про дівчину-Україну...), французи вибрали...

а) любов до господарювання;

б) елегантність і красу;

в) дисципліну і порядок.

 

7.Продовжте речення з твору «Євшан-зілля»: «Жив у Києві, в неволі,…»

а) «Мудрий князь наш, Ярослав»;

б) «Ханський син, малий хлопчина»;

в) «Сивий дід, кобзар співучий».

 

8.Тема поезії Т. Шевченка «Думка»

а) Змалювання краси природи.

б) Пошуки долі молодим козаком.

в) Туга за рідним краєм.

 

9. Визначте жанр твору М. Вороного «Євшан-зілля».

а) Пісня.

б) Легенда.

в) Поема.

 

10. Оспівує минувшину України, славних запорожців твір…

а) «Євшан-зілля».

б) «Думка».

в) «Іван Підкова».

 

11.Назвіть основні жанри літературних родів (лірики, епосу, драми). Наведіть приклади  (По 2 приклади на кожен жанр)

12.Напишіть про перебування Т. Шевченка в Петербурзі. Хто сприяв викупу поета з кріпацтва?

 

13. Сформулюйте головну думку поеми Т. Шевченка «Іван Підкова».

 

14. Напишіть твір-мініатюру  ( 5-6 речень) на одну з тем:

 

А) Для чого ми маємо знати минуле нашого народу.

 

Б) Чим мене приваблює поема М. Вороного «Євшан-зілля».

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар